غذای پروانه چیست؟

۱۳۹۹/۱۰/۱۵
پروانه ها چه می خورند؟
وقتی صحبت از پروانه ها می شود ، بسیاری از مردم نمی دانند دقیقاً چه می خورند.
بیشتر پروانه های بالغ شهد گل ها را از طریق زبان می نوشند ، که عملکرد آنها تقریباً مانند نی است.
غذای پروانه چیست؟
.
تعدای از پروانه ها تقریباً هرگز به گل ها سر نمی زنند ، در عوض از شیره درخت ، مواد حیوانی در حال پوسیدن و سایر مواد آلی تأمین می کنند.
کرم های پروانه ای تقریباً همه نوع گیاهی می خورند. اما برخی از گونه ها بذر و غلاف دانه می خورند در حالی که برخی دیگر از گل ها تغذیه می کنند.
اکثر گونه ها فقط گروه کوچکی از گونه های گیاهی را می خورند برخی از گونه ها ، طیف گسترده ای از گیاهان را می خورند و برخی فقط یک نوع گیاه را می خورند.
اگرچه آنها گیاهان می خورند ، اما تعداد بسیار کمی از کرم های پروانه ای آفات کشاورزی هستند. زنجره یک پروانه آمریکای شمالی ، Harvester ، شته می خورد.
لارو (پروانه ها) فقط برگ گیاهان را می خورند. کرم های مختلف دوست دارند انواع خاصی از گیاهان را بخورند. برگ ها باعث رشد کرم های ابریشم و دریافت تمام ویتامین های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک پروانه زیبا می شوند.
به نوبه خود ، پروانه های بالغ انواع مختلفی از جمله شهد ، آب و حتی مایعات برخی از میوه ها را می خورند. اگر می خواهید پروانه ها را به حیاط خانه خود جذب کنید ، به سادگی چند درخت میوه دار به همراه تعداد زیادی گل بکارید و قطعاً باید حیاط پشتی خود را پر از پروانه ها کنید. آنها به خصوص دوست دارند موز ، پرتقال و هندوانه بخورند.
بسیاری از مردم نمی دانند که پروانه ها چگونه غذا می خورند ، خوب ، یک زبان لوله مانند کوچک، مانند نی ، همان چیزی است که یک پروانه بالغ برای مکیدن شهد از گیاهان استفاده می کند. همه پروانه ها به طور کلی به یک رژیم غذایی مایع پایبند هستند. مکش مواد جامد با دهان نی مانند برای آن ها بسیار سخت است.پروانه ها از شهد انواع گل های مختلف تغذیه می کنند. پروانه ها معمولاً همیشه بدنبال چیزهایی هستند که مایع باشد.
..